Welkom beste lezers,

De site staat nu al enkele maanden online en ik ben fier dat ik toch al een groot aantal lezers heb kunnen bereiken. Het meest van al kijk ik de pageviews na en het doet me deugd dat veel lezers de -tot nog toe- enkele artikels allemaal gelezen hebben.
Ik kan niet ontkennen dat ik de laatste weken weinig heb gewerkt aan nieuwe artikels, maar het leven kent nu eenmaal prioriteiten. Ook heb ik nog geen enkele foto getrokken in de stad. De gebruikte foto's zijn slechts 'geleend'. Ook hierin zal spoedig verandering komen.
Bedankt voor uw bezoek en net als vorige wil ik u erop wijzen gerust een commentaar te plaatsen onder mijn artikels. Lof of kritiek, het is meer dan welkom!

Uw pagadder zal spoedig uit zijn winterslaap ontwaken!
_______________________________________________________________________
Inleiding artikels Sporen van Antwerpen's gouden eeuw

Sporen van Antwerpen's gouden eeuw: Artikel 1 Semini of Godjumenas

Sporen van Antwerpen's gouden eeuw: Artikel 2 Het Vleeshuis

Sporen van Antwerpen's gouden eeuw: Artikel 3 Pagaddertorentjes

Sporen van Antwerpen's gouden eeuw: Artikel 4 s'Heeren Steen

Sporen van Antwerpen's gouden eeuw: Artikel 5 De Stadswaag

1 opmerking: